Ahhhh.. Penat..

6:07 AM / Posted by Miss Dreamer /

Dah lama aku meninggalkan blog ku ini.. because of so many reason...
Tapi takpe, aku dah bersedia utk menulis kembali. Macam 2 yang dah berlaku dalam hidupku since aku tinggalkan "open diary" ku ini..
Putus dengan bf ku yang dah lama aku kenal...
Tapi jangan difikirkan lagi pasal dia .. Past is past. Now i want to concentrate to my life NOW.

Dah pertengahan tahun. tapi adakah aku sudah mencapai target or azam ku utk tahun ini??
Hmm.. Eg!!! Wake up!
May be i will change to new url blog.Open a new account .. Tak nak distalker oleh seseorang....
What do u think??

1 comments:

Comment by aku pening on July 22, 2009 at 10:37 AM

eg.. x pe lah kalau kau x nak jumpa aku. aku x paksa. biarlah aku pendam sendiri apa yang ingin aku sampaikan pada kau eg. x perlulah aku luahkan semuanya. lagipun aku bukan niat untuk memujuk kau. dah la... lupakan. cuma aku nak bg tau kau kalau kita masih bersama sampai hari ini maka genaplah 2 tahun hubungan kita. aku akan simpan semuanya sebagai kenangan manis dan pahit dalam hidupku. dalam masa terdekat ni mungkin aku akan datang ambil barang-barang ku. n aku hilang no talipon kak dayang n si eja. kalau kau x nak lagi tengok muka aku waktu aku ambil barang, tolong bagi aku no talipon dorang. pesan ku... jaga dirimu baik-baik carilah apa yang kau kejar dalam hidupmu.. aku doakan kau bahagia dan berjaya. sesaat pun aku x pernah lupakan kau sehingga ke hari ini.....salam......

Post a Comment