Makan Keropok

5:20 AM / Posted by Miss Dreamer /

Aku tengah makan keropok.. Aku tulung kakak ku punya blog tadi.. dia dah tidak dibekalkan internet.. so aku kena menghupdet kan keterblogan nya.. tu
Aku pun dah lama ta kmengupdate apa2 disin..
Actually ada banyak gambar2 si charming yang ingin ku post kan.. tapi selalu takde masa..

Si charming ku ada peminat.. kawan si ejah.. Namanya Jaidin.. Suka sangat di menengok si charming.. tapi mesti waktu aku tiada di rumah..
Anak buah ku si ejah cakap.. dia segan gila dengan aku.. Eleh.. iyelah segan dengan aku tu
Lately.. aku rajin mengemas rumah.. usia dah meningkat so.. tahap pemikiran n gaya hidup pun berubah la.. ingin ku habiskan novel yg aku beli 2 3 bulan lepas.. tapi tak terlepas2 aku membacanya...

Aku tensen gak ni.. Mak aku kal dari sabah..
Tanya pasal perkahwinan.. ini semua pasal kakak ku yg merepot..
Aku berfikiran positif.. maybe dia sayang aku that's why dia care..
Tapi kalau pasal kakak ku yg lagi satu tu.. takut la diorg mau tegur...
ntahlah.. aku mau marah pun ... darah muda ku dah takde lagi..
aku darah cool down je sekarang ni..Tu sebab cool .. aku mau marah tapi cepat2 aku pikir positif..
ntahlah...

0 comments:

Post a Comment