Bersantai...

2:19 AM / Posted by Miss Dreamer /


Hari ini aku bersantai di rumah dengan ditemani oleh anak buah ku, Ejah. Dia di saat ini asyik giggling di depan tv. Mula2 dia tengok cerita Sarjant Keroro and then sekarang drama remaja Indon..

Apa yang kelakar pun , gue ngak tau. Aku join sekejap tengok Sarjan Keroro, agak kelakar jugak.

Sekarang dia tengok cerita 'Big is beautiful'.. Dia sempat ceritakan yg watak Darren dalam sinetron tu dijadikan bahan jenaka 'My Sis' untuk mengusik suaminya.. heheh My sis. my sis.. bikin panas!

Ramai jugak kawan2 yg bertanya, tak kuar ke semalam? Ada jugak yg ajak kuar lepak minum.. My dearie rozie, dah lama tak jumpa dia. Tapi aku rasa memang dah malasssss sangat nak kuar waktu2 peak nie.

Kalau diimbau waktu dulu.. aku sanggup duduk dalam cab almost 2 hours time! Semata2 nak sampai ke tempat nak countdown apa 2 la keraian...

But its still my precious memory..

Time will changes us aite? Tak sangka kan...

Aku termenung tadi di ruang tamu.. bila aku perhatikan my niece yang baru menginjak usia 19 tahun. .Dulu dia pun macam aku.. Kalau buka astro mesti tak sah tengok MTV la.. Hits la.. Channel V.. Kebanyakkannya video2 clip..

Sekarang im more to HBO, Starmovie, Starworld... Tapi dari dulu pun memang aku suka tgk filem Hollywood..

Aku rasa takut jugak.. tak tau what's in store for me in this Bright, 2009 !

Aku ingin memperbaiki hidup..

Aku dah lama membuang masa..

Aku ni selalu berangan2.. seperti juga nama blog ku..

Tapi akan ku usahakan jugak utk mencapai impianku..

But what is my dream?


Aku tak nak malas2 lagi.. macam dulu2.. suka ikut kepala sendiri..

Eg!! I knowu can do it! Stay Positive babe!!


Muahss to everyone.. Peace Love EG XXOOXX

4 comments:

Comment by Azean Azman on January 1, 2009 at 5:20 AM

Pic tu, adakah ketika beliau berada di Tambisan.?

Comment by Miss Dreamer on January 1, 2009 at 6:21 AM

Aku di Port Dickson..Kali terakhir aku di Tambisan selepas SPM kan..

Comment by Azean Azman on January 1, 2009 at 8:32 AM

Ko ni Miss D skema jgak..itu soalan yang bukan soalan bah..'muahaha..

byk nya gadget belogsepot dalam blogmu...

rajin2 updated ya!klu x sibuklah ya!

Comment by Miss Dreamer on January 3, 2009 at 7:36 PM

Aku ni bukan skema.. aku jujuuuurrrr... and lurus huhuhuhu

Post a Comment