Bergaduh lagi....

3:48 AM / Posted by Miss Dreamer /

Aku rasa kalau dalam profile ku kan.. i should put 'Hobbies : Quarreling with bf.

Pagi tadi ok je aku dengan bf ku.. tiba2 petang bila kami boleh bergaduh pulak.. Ini semua pasal bergurau. .Dia bergurau aku pun bergurau la..

Adakah kerana aku tidak berapa gemar bermake up sekarang ni dia bosan and asyik ajak aku bergaduh?
Ataupun mulutku yg laser ni..?

Tapi biasanya aku selalu bergurau dengan dia dia akan cakap "Ishhh.. nasib la aku sayang dia ni.."

Hari ni aku dimarah pulak... uwaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Ntahlah cuba mau ubah mulutku yg laser ni tapi tak boleh....

Ada orang cakap terikut gaya mama ku??

Tapi mama ku garang yet baik hati... Huhu MySpace

ok la aku nak letak gambar time kahwin kakak ku..

saja nak sedapkan hati

i terstumble with this old picture.. but look good tough..

(Actually gamabr ni my bf kata "cantik" )



Lagi satu .. Aku termarah dia pasal dia komen di bahagian komen blog orang.. dia macam nak bergaduh pulak dengan orang tu.. Aku marah la dia.. tak elok bergaduh.. Aku pun over bah.. cakap lebih2 dengan dia.. "Napa sayang terasa ke, tu sebab marah dengan tut tu?"

Ok sayang... maafkan tuan hamba ye...

Anak buah ku tengah menikmati maggie kari di petang2 dingin ini..

O h yah! Tadi ak umandikan si charming. .Hari ni cuti

Dia nampak macam alien tika dimandikan...

Rupa2nya dia berselindung di balik bulu yg teball.. Dia kurus je sebenarnya.. Huhu

Tak sempat ambik gambar dia...

Any way aku sayang makhluk tuhan yg comel tu..

InsyaAllah mau bawak balik ke Sabah.. bagi jumpa mak bapak ku...

Heheh.. macam nak bawak balik calon menantu .. tapi sebenarnya bawak kucing!

Adios... for this time

Muahsssss

Eg XXOOXX

2 comments:

Comment by Azean Azman on January 11, 2009 at 4:31 AM

Ohh begitu ceritanya....:)

Sabarrr.. Peace no War! hehe..

Comment by Solehah Muhammad on January 11, 2009 at 6:45 AM

tak pe, gaduh bunga cinta, hehee (pepandai je aku)

Post a Comment