My Dream Cat

8:46 AM / Posted by Miss Dreamer /


Sejak aku balik dari kelas tarian tempohari, aku asyik teringatkan wajahnya..
Renungan matanya yg seperti ingin menceritakan sesuatu.. "Milikila akuuu..." Tolonglah wahai manusia yang rupawan... " (Hehe.. itu over sikit)
'Dia' yang aku maksudkan.. ialah kucing white persian..
Aduh.tetapi dia mempunyai harga 'bidaan yang terlalu murah and sedikit..Bernilai 900.00 rupiah..
Berkali2 aku memikirkan dan menimbang2kannya.. Harus kah aku membelinya..?
Kita tunggu dan lihat.. ***Adui sakit bahu ku**

Labels: , ,

5 comments:

Comment by Azean Azman on December 19, 2008 at 5:15 AM

900 rupiah?..ituah koknya murah?..

atau RM900?...

Kalau da dpt, kasih beranak.Kalau dia jantan, suruh mengawan dgn kucing lain.Ada anaknya..bagi haku..huaahuauu

Comment by Miss Dreamer on December 19, 2008 at 9:09 AM

rm 900.. maksudnya mahal kok..

Comment by Azean Azman on December 20, 2008 at 9:16 AM

kok mahal maksudnya rm 900...:)

Comment by EPAL...NORFAEZAH MOHD NUR on December 21, 2008 at 11:08 AM

900 rupiah????hahahahahhahehehhehe

Comment by Azean Azman on December 22, 2008 at 6:42 AM

Miss Dreamer! anda telah diTag oleh Unachenta. Sila kelik atau ketik belogsepot saya!

Post a Comment